Absolut! Men tänk på att det är andra rutiner vid leverans för privatpersoner. Beställer du som privatperson får du ett SMS från Schenker när dina varor är klara för leverans. Det är viktigt att du svara på detta SMS med den leveranstid som passar dig bäst så att de kan levererar varorna till dig. Svarar du inte på SMS:et kommer dina varor inte att köras ut eftersom Schenker vill vara säkra på att någon finns tillgänglig för att ta emot leveransen. Du kommer då att debiteras för lagerhyra för de dagar som försändelsen kommer förvaras på Schenkers lager.
Orderbekräftelsen skickas till den angivna e-postadressen så fort din beställning är behandlad. Beställer du innan kl 16 i webbutiken behandlas din beställning samma dag, beställningar som görs efter kl 16 behandlas följande arbetsdag.
Ta kontakt med vår kundservice så hjälper vi dig så gott vi kan. Du når oss på telefon: 010 - 69 00 100, via mejl på info@cowab.se eller via vår chatt.
Ta kontakt med vår kundservice via telefon, mejl eller chatt så hjälper vi dig. Vi kan behöva en skärmdump av skärmen med det felmeddelande som visas vid inloggningen så att vår IT-avdelning snabbt ska kunna lösa problemet.
Så länge ordern inte har blivit plockad på vårt lager kan du lägga till fler varor på den ursprungliga ordern. Var dock uppmärksam på att fraktkostnaden och leveransdatumet kan komma att ändras.
Vi har ett lager här i Sverige och varorna körs med Schenker till den angivna leveransadressen. Vid behov kan vissa lättare produkter och varor beställas med leverans till vårt kontor i Täby. Där du kan hämta varorna på måndag-fredag mellan kl 8-16. Du som kund står fortfarande för fraktkostnaden.